03-6821017
EN

שופר איל טבעי

אם אתם מעוניינים לרכוש שופר איל טבעי בטח תשמחו לדעת שזה קל להפליא. למעשה, כדי לרכוש שופר איל טבעי אתם לא צריכים לקום מהכסא אלא להצטייד בטלפון חכם. כל שעליכם לעשות הוא להקליד בגוגל רכישת שופר איל טבעי, שופר איל טבעי למכירה, שופר איל טבעי לרכישה או שופר איל למכירה. האמת היא שכל מילות החיפוש האלו יובילו אתכם לאותו מקום כך שההמלצה שלנו – חסכו לעצמכם זמן יקר והקלידו מראש "שופרות ישראל".

למה?
הסיבה לכך פשוטה – בשופרות ישראל מייצרים ומוכרים שופר איל טבעי ברמה הגבוהה ביותר לכל רחבי העולם היהודי. מפעל שופרות ישראל עובד תחת השגחת הרבנות תל אביב-יפו ותחת השגחת הבד"צ העדה החרדית, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שמדובר בשופרות האיכותיים ביותר מבחינה הלכתית. אבל זה לא הכל כי בעידן הקפיטליסטי של ימינו גם בשופרות אפשר לחסוך כסף.

למעשה, ברכישת שופר איל טבעי מבית שופרות ישראל אתם חוסכים לעצמכם זמן וכסף : זמן כי אתם חוסכים את כל החיפושים המיותרים (למשל שופר איל טבעי למכירה, שופר איל טבעי לרכישה או שופר איל למכירה) וגם כסף, כי כידוע זמן שווה כסף גם בתחום השופרות ואתם למעשה חוסכים פעמיים. וזה לא הכל כי המפעל הוא הרבה יותר ממפעל לשופרות ואתם מוזמנים לצאת למסע.

המסע מתחיל
בשנת 1990 איחדה המשפחה כוחות עם משפחת ריבק שעלתה מפולין ושהייתה אחת ממייסדות ת"א, העיר העברית הראשונה. שילוב זה נחשב לקיבוץ גלויות אמיתי כי הוא משלב מזרח ומערב, חדש וישן, מסורת וקידמה והרבה אהבת ישראל. למעשה, המורשת המשפחתית שהתחילה במאה ה-12 לא פסקה לרגע, כי כיום מי שממשיך במסורת הוא צבי בר-ששת, בנו של מאיר.

ליהנות מכל העולמות
אם גם אתם רוצים להינות משופרות איכותיים שמייצגים מיזוג גלויות אמיתי אתם בידיים טובות. הכוונה אינה רק למסורת, לידע ולנסיון אלא לאפשרות שלכם לבחור שופר כלבבכם מבחינת גודל, רמת שיוף, אופן הציפוי ואפילו סגנון העיטור עליו שנעשה בעבודת יד. בטח תשמחו לדעת שאתם לא צריכים להגיע במיוחד למפעל בנחלת בנימין 131 ושדי בשיחת טלפון. אתם מוזמנים לצלצל למספר הטלפון 03-6821017 ולהבטיח שתהיו בעלים גאים של שופר איכותי.
 

"שופרות ישראל"

מסורת של מצוינות

להתאמת שופר כשר ופרטים נוספים
חייגו 03-6821017 או מלאו פרטיכם:
נחלת בנימין 131, ת"א