03-6821017
EN

קניית שופר בבני ברק

אם אתם חושבים שקניית שופר בבני ברק דווקא מכל המקומות מעידה על איכותו – אתם לצערנו טועים ומטעים כי המציאות מוכיחה שדווקא ההיפך הוא הנכון. אמנם קניית שופר בבני ברק מבטיחה שתקבלו שופר איכותי לפי כל ככל ההלכה, אבל בטח תשמחו לדעת לקיים את ההבטחה בכל מקום אחר בארץ ובעולם. אנחנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא כדי לדעת איך קונים שופר בלי לצאת כלל מהבית.

לקנות שופר בלי לצאת מהבית
אולי תתפלאו לדעת אבל כיום ניתן לרכוש שופרות בלי כלל לצאת מהבית, כך שלמעשה קניית שופר בבני ברק או בכל מקום אחר לצורך הדוגמה פשוט מיותרת. למעשה, כיום ניתן לבצע קניית שופר בבני ברק, קניית שופר בדרום, קניית שופר בירושלים ואפילו קניית שופר במרכז תל אביב ולקבל את אותה התוצאה – שופר איכותי שעומד בתנאי ההלכה ומיוצר בהשגחה כפולה : השגחת הרבנות תל אביב-יפו והשגחת הבד"צ העדה החרדית.

למעשה, קניית שופר בבני ברק היא בדיוק כמו קניית שופר במרכז תל אביב, למרות שהראשונה נחשבת למעוז החרדיות והאחרונה למעוז החילוניות. וזה עוד לא הכל, כי כיום ניתן לרכוש את השופרות האלו בכל מקום ברחבי העולם באמצעות האינטרנט. המשמעות היא שקניית שופר בדרום הארץ, קניית שופר בירושלים וכל קניית שופר אחרת שמצריכה נסיעה מיוחדת היא מיותרת לחלוטין. וכמובן – אין כל משמעות לחרדיות או לחילוניות כי כולנו יהודים.

איך עושים את זה?
בטח תשמחו לדעת שכיום רכישת שופר היא מלאכה פשוטה שמצריכה מכם רק לבחור. למעשה, הבחירה אף היא פשוטה כי עומדות לפניכם רק שתי אופציות – לחייג למספר הטלפון 03-6821017 או להשאיר הודעה באתר האינטרנט של שופרות ישראל. אתם כמובן יכולים גם לסור למפעל השופרות בנחלת בנימין 131 בתל אביב, אבל שוב מדובר בנסיעה מיוחדת שאפשר כמובן לוותר עליה.

באתר האינטרנט של החברה תוכלו גם לבחור את השופר שברצונכם לרכוש, למשל שופר מצופה כסף, שופר תימני, שופר לפי המסורת המרוקאית, שופר תימני עם ציפוי כסף או שופרות שנצבעו ביד וזכו לעיטורים צבעוניים במוטיבים יהודיים : מגדל דוד, שבעת המינים, הכותל המערבי, גור אריה יהודה ועוד. וכמובן שתוכלו לבחור את גודל השופר ואת רמת השיוף שבה אתם מעוניינים : שיוף מלא או שיוף חלקי.

וזה לא הכל
בטח תשמחו לדעת שזה לא הכל, כי רכישת שופרות מבית שופרות ישראל מבטאת את הציונות כולה וקיבוץ גלויות אמיתי. שופרות ישראל הוא מפעל שמשלב מסורות ייצור שהתחילו בספרד של המאה ה-16 עם חדשנות מודרנית. המפעל מנוהל בשיתוף פעולה של משפחת בר-ששת שהגיעה ממרוקו עם משפחת ריבק שהגיעה מפולין, כך שזוהי ישראל בזעיר אנפין וערך מוסף שלאחרים פשוט אין אותו. והכי חשוב – אנחנו בטוחים שלא תצטערו על הקנייה.
 
 

"שופרות ישראל"

מסורת של מצוינות

להתאמת שופר כשר ופרטים נוספים
חייגו 03-6821017 או מלאו פרטיכם:
נחלת בנימין 131, ת"א