03-6821017
EN

מפעל שופרות במרכז

אם אתם מחפשים מפעל שופרות במרכז שמייצר שופרות תוך שילוב ישן וחדש – הגעתם למקום הנכון. מיד נספר על ההיסטוריה המרתקת שנמצאת מאחורי מפעל שופרות במרכז הארץ בשם "שופרות ישראל", אבל חשוב לדעת כבר עכשיו דבר אחד- מיקום מפעל שופרות במרכז הארץ אינו אומר שמדובר ב"מדינת תל אביב" אלא בדיוק להפך. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא ולגלות את העולם המופלא של השופרות.

לא רק מדינת תל אביב
אולי תתפלאו אבל ממפעל שופרות במרכז הארץ יוצאים שופרות לכל רחבי העולם היהודי. מצד שני – ממפעל שופרות במרכז הארץ שמתהדר בהשגחת הבד"צ העדה החרדית לא ציפינו לפחות. אמנם הימצאותו של מפעל שופר במרכז תל אביב יכול בקלות להצביע על סנוביות, אבל לשמחתכם זה ממש לא המקרה. 

למעשה, מיקומו של מפעל שופר במרכז תל אביב הוא סופה של דרך ארוכה שהתחילה בספרד, המשיכה במרוקו ועברה גם באוניה אקסודוס ובחיפה – כך שלעיר תל אביב אמנם יש משמעות אבל היא רק מיקום. למעשה, מפעל שופרות בתל אביב הוא עניין של 25 השנים האחרונות והחל רק ב-1990. וזה המקום לקצת היסטוריה על קצה המזלג

קצת היסטוריה
ב-1990 התאחדה משפחת בר-ששת עם משפחת ריבק שהגיעה מפולין עם ציוד לייצור שופרות, כך שנוצר מפעל שופרות בתל אביב שמשלב מזרח ומערב, חדש וישן והרבה מסורת עם קידמה. כיום נמצא מפעל שופר בתל אביב והוא מייצר שופרות ברמה הגבוהה ביותר שיש. ובטח תשמחו לדעת שהמסורת נמשכת, כי במפעל שופר בתל אביב מועסק צבי בר-ששת, בנו של מאיר בר-ששת שהתחיל את מורשת ייצור השופרות בארץ.

לפתוח שערי שמיים
היום הודות לאינטרנט אתם יכולים להזמין לעצמכם שופר לכל מקום בעולם במטרה אחת – לפתוח שערי שמיים ולהבטיח שתפילותיכם ייענו. בטח תשמחו לדעת שכל שעליכם לעשות הוא לבחור בין שתי אפשרויות: לחייג למספר הטלפון 03-6821017 או להשאיר הודעה באתר האינטרנט. אתם מוזמנים גם לבקר במפעל בנחלת בנימין 131 בתל אביב, אבל למה לנסוע במיוחד לת"א שאפשר לעשות הכל מהבית בלי לקום מהכסא?

וזה לא הכל כי במקום מייצרים שופרות מסוגים שונים, למשל שופרות יעל, שופרות מצופים בכסף, שופרות תימנים, שופרות תימנים מצופים בכסף ושופרות צבועים ביד עם מוטיבים יהודיים למשל: מגדל דוד, שבעת המינים, גור אריה יהודה, הכותל המערבי ועוד. אז למה אתם מחכים?
 
 

"שופרות ישראל"

מסורת של מצוינות

להתאמת שופר כשר ופרטים נוספים
חייגו 03-6821017 או מלאו פרטיכם:
נחלת בנימין 131, ת"א