03-6821017
EN

מכירת שופר בדרום

אם אתם מעוניינים בקניית או במכירת שופר בדרום, בקניית או במכירת שופר במרכז ואם אתם מעוניינים בקניית או במכירת שופר איל בכל מקום אחר בארץ ובעולם – הגעתם למקום הנכון. בטח תופתעו לדעת, שרוב הסכויים שבכל המקומות האלו אין התחייבות למכירת שופר איל טבעי, כלומר למכירת שופר איל שעומד בכל הדרישות המחמירות שנדרשות לפי ההלכה. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא ולדעת מה עושים ואיך מבטיחים התחייבות למכירת שופר איל טבעי.

בהשגחת הרבנות והבד"צ
אם אתם מעוניינים בקניית או מכירת שופר בדרום, בקניית או במכירת שופר במרכז או בכל מקום אחר בארץ ובעולם יש אפשרות אחת – לקנות שופרות אך ורק מידי שופרות ישראל שמייצרים בהשגחת הרבנות ת"א-יפו ובד"צ העדה החרדית. לכן, קניית או מכירת שופר בדרום (או בכל מקום אחר) שנעשו בידי שופרות ישראל תבטיח שאתם קונים שופר איכותי. כי עם כל הכבוד לשופרות סיניים כאלו ואחרים – הם לא פותחים את שערי השמיים כנדרש.

יתרה מזאת, קניית או מכירת שופר בדרום למשל שאינו מבית שופרות ישראל אינה מבטיחה לכם דבר. במילים אחרות – אתם קונים חתול בשק ולא שופר. אולי תופתעו לגלות אבל אין כל משמעות לסוג השופר שאתם קונים. למעשה, קניית או מכירת שופר בדרום מכל סוג שהוא חייבת להיעשות כאמור משופרות ישראל בלבד. אנחנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא ולגלות את ההיסטוריה שמאחורי השופר. 

תנו להיסטוריה לדבר
כשאתם רוכשים שופרות מבית היוצר של שופרות ישראל אתם נותנים להיסטוריה להשמיע את קולה. ואל תקלו בכך ראש, כי השופרות של שופרות ישראל מבוססים על מסורת של ייצור שופרות שהחלה במאה ה-16. הכל התחיל כאשר בנו של רבי יצחק בר-ששת (הריב"ש) החל לייצר מסרקות וכפיות.

קיבוץ גלויות אמיתי
הסיפור לא מסתיים פה אלא מקבל טוויסט כי ב-1990 משפחת בר-ששת מתחברת למשפחת ריבק. משפחת ריבק עלתה מפולין ונמנית עם המשפחות המייסדות של העיר תל אביב. משפחת ריבק הביאה איתה ציוד לייצור שופרות והשילוב עם משפחת בר-ששת הוא לא קיבוץ גלויות. זהו חיבור בין מזרח למערב, בין המסורת לקידמה ובין העבר לעתיד שיוצר שופרות באיכות הגבוהה ביותר.

המפעל כיום מייצא שופרות לכל רחבי העולם היהודי ואתם מוזמנים לחוות זאת בעצמכם. אתם יכולים להגיע למפעל בנחלת בנימין 131 בת"א, לחייג לטלפון 03-6821017 או להשאיר הודעה באתר האינטרנט שלהם. בכל מקרה אתם תיהנו משופרות שמיוצרים באהבה תוך הסתמכות על מסורת של מאות שנים. 
 
 
 

"שופרות ישראל"

מסורת של מצוינות

להתאמת שופר כשר ופרטים נוספים
חייגו 03-6821017 או מלאו פרטיכם:
נחלת בנימין 131, ת"א