03-6821017
EN

ייצור שופר במרכז

אולי תתפלאו לדעת אבל ייצור שופר במרכז הארץ אינו מדע בדיוני. אמנם מרכז הארץ נחשב למעוז החילוניות כך שייצור שופר במרכז הארץ נדמה כדבר והיפוכו. האמת היא שהמציאות שונה לחלוטין ומכיוון שכולנו יהודים, גם ייצור שופר במרכז הארץ לא צריך להרים גבות. אתם מוזמנים להמשיך בקריאה כדי לדעת שדווקא ייצור שופר במרכז הארץ מבטיח שתפילותיכם תענינה.

המפעל שעושה את העבודה
אולי תתפלאו שוב אבל דווקא בלב תל אביב החילונית נמצא מפעל השופרות האיכותי בארץ- מפעל שופרות ישראל. המפעל מעמיד את מלאכת ייצור שופר במרכז הבמה והפעילות ועובד תחת השגחה כפולה: השגחת הרבנות תל אביב-יפו והשגחת הבד"צ העדה החרדית. במפעל מבצעים ייצור של כל סוגי השופרות שתוכלו להעלות על הדעת, כולל ייצור שופר איל, ייצור שופר אשכנזי, ייצור שופר תימני ועוד. 

אמנם ייצור שופר איל היא הנפוצה ביותר, אבל במקום מבצעים גם ייצור שופרות מבעלי חיים אחרים כמו קודו, יעל, ראם וכל בעל חיים שמותר ממנו לפי ההלכה לייצר שופר. אולי תתפלאו אבל גם מלאכת ייצור שופר איל טבעי היא קשה ומורכבת מכמה סיבות, למשל בארץ אין איילים טבעיים ולצורך ייצור שופר איל טבעי יש לייבא קרניים מחו"ל. וזה רק לצורך ייצור שופר אשכנזי, כי בשופר תימני למשל עושים שימוש בקודו ולא באיל.

המשפחה שעושה את העבודה
לכן בכל רכישה של שופר יש לוודא שהוא נעשה במקצועיות תוך שימוש בנסיון רב. בטח תשמחו לדעת שהשופרות שמיוצרים במפעל שופרות ישראל מבוססים על מסורת של כ-400 שנה. למעשה, ייצור השופרות במפעל נעשה ע"י משפחה אחת שהתחילה את ייצור השופרות במאה ה-16 בספרד, כך שמבחינת הנסיון והידע המקצועי אתם יכולים להיות רגועים. בטח תשמחו לדעת שזוהי רק ההתחלה כי שופרות ישראל זה הרבה מעבר לשופרות.

כאמור זה לא הכל ואתם מוזמנים להסיר דאגה מלבכם מסיבה נוספת – בשופרות ישראל מאמינים שקיבוץ גלויות הוא לא רק רחוב בתל אביב אלא דרך חיים. החל משנת 1990 במפעל משלבים את המסורת הספרדית עם הידע האשכנזי ובמילים אחרות – משפחת בר ששת ממרוקו חברה למשפחת ריבק שעלתה מפולין. 

איכות מעל הכל
והכי חשוב – במפעל המשפחתי מייצרים את השופרות הכי טובים שיש ומשווקים אותם לכל רחבי העולם היהודי. השופרות האלו מתאימים למסורות של עדות שונות וניתן לבחור למשל בין שופר אשכנזי, מרוקאי ותימני אבל דבר אחד בטוח – בכל שופר שתבחרו תקבלו את המוצר הטוב ביותר.

בואו ליהנות משופרות ברמה שטרם הכרתם ובטח תשמחו לדעת שאתם אפילו לא צריכים לקום. כל שנדרש מכם לעשות הוא לצלצל למספר הטלפון 03-6821017 או להשאיר הודעה באתר האינטרנט. אנחנו בטוחים שלא תצטערו על כל בחירה שתעשו, כי בחירה בשופרות ישראל היא הבחירה הנכונה.  
 

"שופרות ישראל"

מסורת של מצוינות

להתאמת שופר כשר ופרטים נוספים
חייגו 03-6821017 או מלאו פרטיכם:
נחלת בנימין 131, ת"א